Twój slogan firmowy

III TARGI ZDROWIA W NATURZE

DLA WYSTAWCÓW

Jesteś producentem zdrowej żywności, naturalnych kosmetyków, nalewek, soków, herbat ziołowych lub posiadasz wiedzę na temat zdrowego odżywiania, potrafisz masować i przekonywać do zdrowego stylu życia ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ jako wystawca na jedynych takich targach w lubuskim czyli III Targach Zdrowia w Naturze.
Do pobrania: karta zgłoszenia i regulamin na stronie niżej.

Kontakt do organizatorów LCT-BIS Sp. z o.o., ul. Chopina 19 A, 65-031 Zielona Góra, tel. 68 324 49 19, 603 922 566


DLA ODWIEDZAJĄCYCH:

  • doskonała lokalizacja, centrum miasta w jednym z najładniejszych budynków czyli Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida, al. Wojska Polskiego 9.
  • atrakcyjny termin- Święta za pasem! Dwa dni doskonałego czasu na chwilę wytchnienia i wybór eko prezentów dla siebie i bliskich.
  • zadbamy o Twój uśmiech, zdrowie i rozwój. Strefa warsztatów i wykładów jest dla Ciebie.
  • zdrowie-radość-przyjemność. Tylko na Targach porozmawiasz z wystawcami i dowiesz się jak dbać o siebie. Zapytasz o interesujące Cię sprawy.

Masz pytanie- zatelefonuj 68 324 49 19, 603 922 566


Lubuskie Centrum Targowe serdecznie zaprasza do udziału w Targach Zdrowia w Naturze, które odbędą się w dniach 2 - 3 grudnia 2017 w Zielonej Górze, w centrum miasta w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej C. Norwida, al. Wojska Polskiego 9, przy głównej arterii miasta.

Do uczestnictwa zapraszamy Wystawców z całej Polski zajmujących się:
• medycyną naturalną,
• kosmetyką naturalną,
• sprzedażą produktów do naturalnej odnowy biologicznej,
• sprzedażą suplementów diety,
• sprzedażą produktów ekologicznych, bezglutenowych, produktów dla diabetyków,
• zielarstwem,
• kluby fitness, dietetyków, osoby promujące zdrowy styl życia,
• medycyną chińską,
• sprzedażą minerałów i biżuterii,
• ezoteryką,
• wszystkim, co służy do pielęgnacji ciała i duszy.

Dzięki temu, że z nami będziesz na tej imprezie otrzymasz możliwość:

• zaprezentowania i sprzedaży swoich produktów i usług,
• zdobycia nowych klientów indywidualnych,
• nawiązania współpracy z lokalnymi podmiotami gospodarczymi działającymi na tej samej płaszczyźnie,
• umacniania marki produktu na rynku dzięki bezpośredniemu kontaktowi z klientem.